Stijn at Oxford Aviation

Stijn De Graeve APP265 Oxford Aviation Training Oxford Airport Kidlington Oxford OX5 1QX United Kingdom

maandag, september 04, 2006

Eerste Weekend!!!

hey hallo!
eindelijk geraak ik nog es online na een heel druk weekend....kut draadloos netwerk hier...vrijdag was een drukke dag in de les en 's avonds zijn we oxford ingedoken. en dat hebben we gedaan door eerst de weg af te lopen tot aan een juiste bushalte (aan de verkeerde kant van de baan natuurlijk). toen de bus stopte en de deuren opengingen was het net een 16 jarige zonder baardgroei die achter het stuur zat.vreemd...eerst in een deftige pub gestopt voor een bruine leffe en een paar pinten om erna naar een "dancing" te gaan die the bridge heet. het was niet zo groot en helemaal niet zo druk maar wat ons vooral opviel was het tekort aan mooie vrouwen. gelukkig ben ik goed voorzien (zie amber) dus ik hoefde geen bronstige kreten te slaken om de vrouwtjes te lokken. net zoals de andere jongens die al een vriendin hebben, hebben we het paringsgedrag van de gemiddelde brit geobserveerd. we waren al snel tot een consensus gekomen dat de britse vrouwen "gemakkelijk" waren en vooral geen smaak of klasse hebben. gelukkig wacht er thuis op ons een mooie klassevrouw met heel veel elegantie en stijl!
het was redelijk laat toen we in ons bedje kropen...
de volgende dag moesten we vroeg op voor de teambuilding dag!!!! menig gekerm was te horen omstreeks negen uur in de ochtend. gelukkig regende het niet en na allemaal oefeningen te hebben gedaan met sjorbalken en vaten en zelfs gele helmen op ons hoofd konden we ons gelukkig neerzetten in de pub van het vliegveld met een lekkere corona. ik heb nog geen foto's van die dag, maar hoop ze deze week nog op het net te kunnen zetten. ik heb op die dag vooral de britse klasgenoten goed leren kennen en ze zijn super! wat een droge humor! ook al zeggen ze dat ik niet moet onderdoen, toch zitten ze in een aparte klasse! wreed gelachen die dag. dat was goed tegen de vermoeidheid! 's avonds hebben we nog naar "van wilder party liaison" gekeken en natuurlijk lagen we weer in een deuk. humor is hier echt een drijfveer!moe maar voldaan ben ik dan gaan slapen.
nadat ik goed geslapen had heb ik een hele dag flink gestudeerd. alles kunnen herhalen en nieuwe dingen erin pompen. de basis is heel breed en elke dag moet je gewoon herhalen en leren anders kan je gewoon niet volgen. vakken als theory of flight en instruments en meteo zijn geschift veel en niet gemakkelijk, maar het gaat...net... ik had nooit gedacht dat ik mij zo lang ging kunnen concentreren, laat staan blokken!
vandaag was een gewone lesdag en erna heb ik herhaald en voetbal gespeeld tegen de nederlanders. de belgen hebben (natuurlijk) gewonnen. deze avond dan lekker gedoucht en herhaald en vooral veel tijd verloren om op internet te geraken. het netwerk ligt volledig plat dus ik hoop dat ik deze week dan de foto's erop kan zetten van de tuimbuilding. zelf heb ik nog geen foto's kunnen trekken...
en natuurlijk heb ik voor de vrouwen er een paar foto's in serieuze poses bijgezet in UNIFORM!!!juij!!! let vooral op het detail op mijn das: een vliegtuig! hoe kan het ook anders. let wel, de donkerblauwe broek is er nog steeds niet, dus heb ik mijn kostuumbroek aangedaan, maar het is hetzelfde model! ook heb ik nog een mooie "piloten"regenvest en twee pulls met eem vhals, maar dat is voor een volgende modeshow!
zo, jullie zijn nu op de hoogte! ik weet dat het weer veel info in een keer is, maar dat zal wel minderen daar de lessen nog moeilijker gaan worden en ik geen tijd meer zal hebben voor ander dingen. lekker saai en lekker blokken. meuh....
tot binnenkort en de groetjes aan iedereen!!!!!