Stijn at Oxford Aviation

Stijn De Graeve APP265 Oxford Aviation Training Oxford Airport Kidlington Oxford OX5 1QX United Kingdom

dinsdag, september 12, 2006

Nog Wa Informatie.

Als jullie van plan zijn om iets op te sturen, doe het dan volgens de gegevens die ik bij mijn profiel gegeven heb! APP265 slaat op mijn klas. dus mijn naam en klas moeten zeker vermeld zijn! ook geef ik jullie mijn nieuw telefoonnr. maar wees gerust, mijn oud nummer BLIJF IK GEBRUIKEN!! dit nieuwe nummer is veel goedkoper hier! dat komt ervan he tussen de nederlanders... ;) grapje hé! (ze zijn nog steeds in de meerderheid en minderheden moeten zich aanpassen!). moeha!

aub: 07726 43 97 18

vergeet natuurlijk de landcode niet e pipo's!
voor de luie kl**tz*kk*n: 0044 of +44 op uwe gsm!
ook hebben we een site (under construction) van onze klas:

www.app265.com

daar staan ook foto's op.
enjoy!