Stijn at Oxford Aviation

Stijn De Graeve APP265 Oxford Aviation Training Oxford Airport Kidlington Oxford OX5 1QX United Kingdom

maandag, september 25, 2006

Long Time No See!

hey iedereen!

na een lange tijd ga ik weer eens iets neerpennen op mijn blog! ik weet dat het lang geleden is dus zal ik nu een kleine opsomming maken van de voorbije weken. allereerst wil ik beginnen met afgelopen weekend daar dat nu nog fris in mijn hoofd zit! mijn allerliefste is mij een bezoekje komen brengen wat me ontzettend deugd heeft gedaan. ze is vrijdag toegekomen met de trein en heeft zoals beloofd de zon meegebracht naar dit eiland! spannend was het om haar op te halen na de lange tijd dat ik haar niet gezien heb. allé, webcammen niet inbegrepen hé! we hebben geslapen in een pub niet ver van de luchthaven en hebben het daar ontzettend naar ons zin gehad (jaja, ik hoor jullie al denken...). overdag heb ik gestudeerd en kon amber naturlijk wat slaap inhalen, maar we zijn ook oxford ingedoken en hebben dat gedaan bovenop een rode dubbeldekker die zelfs een cabriolet was! wijs...zondag was een redelijk rustige dag van wederom studeren en erna gaan wandelen in de natuur. rustgevend was het zeker. de avond hebben we afgesloten met een prachtige zonsondergang... nu vragen jullie je waarschijnlijk af waarom ik loop te studeren als amber hier is, wel het zit zo; volgende week heb ik mijn eerste tussentijdse proeven en daar moet ik zo hoog mogelijk op scoren. geen 75% is gebuisd, geen 85% en de grote maatschappijen kijken niet naar je om, en EPST waar ik mijn opleiding volg hebben graag dat we in de 90% scoren. dit om ons zo snel mogelijk aan een job te helpen natuurlijk. en dat is zeker iets wat ik wil, dus: BLOKKEUH! deze ochtend was het natuurlijk weer een zwaar afscheid en ondanks het vroege opstaan was ons ontbijt veel te laat klaar en moesten we toch gehaast afscheid nemen. om nu dus weer in mijn vast rooster terug te vallen van eten, slapen en studeren...het was een prachtige onderbrekening en ik kijk al uit naar kerstmis als ik haar terug ga zien! joepie! maar om iedereen een plezier te doen: IK MIS JULLIE ALLEMAAL!! héhé, dat doet deugd!
het vorige weekend heb ik enkel op vrijdagavond mijn kamer verlaten om naar een house warming party te gaan van britse klasgenoten. dikke fun en veel bier, maar niet zat en wel gelukkig! op de campus hebben we nog wat mensen lastig gevalen door op hun deur te kloppen en/of venster. ik had dan dat masker van scream op en deed ze wat verschieten. best lachen! uiteindelijk in mijn bed gekropen...ik moest de volgende dag weer opstaan voor te studeren hé! dat is dus ook de reden waarom ik een tijdje niets heb geschreven, er gebeurde hier ook niet veel! maar volgende week na de testen gaan we weer eens gaan feesten! dus wederom een partypic report erna! ik ga jullie nog laten met een paar foto's die wil delen met jullie en voor de rest moeten jullie allemaal duimen volgende week maandag en dinsdag omdat ik dan die tusentijdse tests heb en ook omdat mijn liefste dan naar chili vertrekt en ze veilig de grote oceaan zal oversteken!
en omdat het nu maandag is wil ik nog zeggen tegen beubzie en sjmiet: de eerstvolgende maandag dat ik in belgie ben gaan we bier drinken en iets uitspoken want ik mis dat op mijnen maandag! jongens, doe ze daar de groeten en vergeet niet om te duimen hé, kzallet nodig hebben! nen vette snok op undere kop en hou under goe!