Stijn at Oxford Aviation

Stijn De Graeve APP265 Oxford Aviation Training Oxford Airport Kidlington Oxford OX5 1QX United Kingdom

woensdag, oktober 04, 2006

Uitslag Test 1

beste vrienden en vriendinnen, familie en sympathisanten!

hierbij de uitslag van mijn test een:

Systems : 88% class average: 87%
Instruments: 82% class average: 85%
Human Perf.: 98% class average: 92%
Meteo: 91% class average: 88%
Theory Of Flight: 89% class average: 86%

Totaal: 90% class average: 88%

Voila! Ik ben denk ik net als jullie verbaasd ik het zo goed gedaan heb! weet vooral dat 85% het streefdoel is voor luchtvaartmaatschappijen. heb ik toch wel meer zeker! ik zit zelfs boven het klasgemiddelde, dat is zeker van het zesde studiejaar geleden, en dat is echt wel lang geleden! dat is goed voor het zelfvertrouwen! Vooral Systems was heel zwaar want dat zijn Airframes and Systems, Hydraulics, Piston Engines en DC Electrics in een examen. ik ben vooral verschoten dat ik hoog gescoord heb op meteo, want dat is echt een moeilijk vak. de avond ervoor kon ik echt niet goed studeren omdat amber vertrok naar chili maar gelukkig hebben doorzettingsvermogen en vooral weinig slaap veel opgelost. gelukkig was philip er ook om mij te helpen en vooral veel uitleg te geven. en blijkbaar heb ik een punt meer gescoord dan hem, raar he? je ziet als je een doel voor ogen hebt dat studeren een stuk makkelijker gaat, zeker als vliegen je droom is...theory of flight is dus ook een killer van een vak...fysica en zo van die aerodynamische shit. een wonder dat ik goed gescoord heb want velen onder jullie weten dat ik op school niet echt een goede student was, laat staan in wiskunde en fysica! maar ja, hopelijk kan ik deze scores aanhouden gedurende de volgende tests, want het wordt er zeker niet gemakkelijker op! nu ben ik vooral klotemoe...ik heb op drie dagen slechts twaalf uur geslapen. combinatie van veel moeten studeren en amber die vertrekt voor een kleine drie maanden naar chili. mis haar echt! vooral de communicatie is nu nog niet optimaal en als je ontzettend moe bent zoals ik nu ben, is dat wel moeilijk. gisterenavond zijn we om de uitslag te vieren gaan eten in een chinees restaurant waar je zoveel kon eten als je wou. veel eten en veel bier hebben de eerste momenten na de tests gevuld. alle, niet eerst want eerst hebben we met onze vermoeide kloten nog een voetbalmatch gespeeld! we waren al doodop van al dat studeren, maar we konden het niet laten! dus daar aangekomen in het restaurant waren er allemaal ballonnen opgehangen. blijkbaar hadden ze gezegd dat Chris jarig was, wat niet zo was, en die loempia's (lees: chinese restaurant uitbaters) hebben echt hun best gedaan toen voor ons. we hebben zeker drie keer gezongen! en die chinezen hebben twee keer een happy birthday nummer opgelegd! mega grappig! opeens kwamen ze af met een mini dessertje met een kaars op, en toen kwamen we echt niet meer bij, er kwam er zelfs een bijstaan om een foto te trekken die we in het naar buiten gaan hebben gekregen in een kaartvorm! zotte chinezen. en het eten was nog lekker ook en het bier in liters en ijskoud...wat kan een mens nog meer willen? erna zijn we oxford ingedoken, maar als snel bleek dat het de eerste week van de studenten in oxford was, dus raakten we nergens binnen. niet omdat er geen volk was, maar gewoon omdat we niet in oxford studeren. ik heb natuurlijk mijn klep opengetrokken tegen die buitensmijters samen met een paar andere gasten, en toen mochten we er zeker niet meer in. toen we dan ergens anders aankwamen werden we geweigerd omdat we geseind waren als onruststokers! en dat via de politieradio en de walkie talkies van de buitensmijters! zelfs de camera's volgden ons blijkbaar! wat een homo's! had ik geweten dat ze dat gingen doen, had ik nog vuilere praat verkocht! ze hadden blijkbaar doorgegeven dat we racistische praat verkocht hadden en agressief waren. je moet dus weten dat twee gasten van oosterse origine bij ons in de klas zitten...dat sloeg echt op niets! dus weer vuilbekken! hehe, kon ik mijn frustraties toch op een andere manier kwijtraken! ik weet dat dit niet in het profiel van een piloot past, maar als je echt zo hard je best gedaan hebt, en deze resultaten gehaald hebt en dan eindelijk nog eens buiten kan komen, en dan komt er zo een debiel zeggen dat je er niet in mag omdat je niet studeert in centrum oxford, wel denk dan dat je niet veel geslapen hebt en kijk es hoe jij zou reageren :) .vandaag dus allemaal doodmoe in de klas en ga dus vanavond proberen mijn slaap maar in te halen zeker? hopelijk hoor ik amber nog vanavond...mis haar! maar jullie ook natuurlijk! bij deze ga ik jullie laten en god weet wanneer ik nog eens iets ga schrijven! take care en vergeet niet dat je altijd iets mag achterlaten he, zo zal ik jullie zeker niet snel vergeten! tata!xxx

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

AHA! De Stijn terug in de boeken zie! Had je afscheidsfeest niet gehaald, maar uiteraard steun ik dergelijke acties volledig. Niks is leuker dan het nastreven van een droom! Hoop dat je er zonder kleerscheuren vanaf komt en ik aas alsvast op een vlucht... keep up the good work!!
Geoff

12:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey stijn!
dikke proficiat met je fantastische resultaten, goed gedaan!! Keep up the good work enne... laat die buitenwippers maar eens een stevig belgisch poepje ruiken!

4:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hey stijn,
een DIKKKKKKKKKE PROFICIAT!!!! maja...we hadden niets anders verwacht...onze dochter is je lief...so...feestje van ka was wijs zulle!!! ka zo zat als een ...je weet wel..haha... en nele ook! amber niet!
allee..amuseer je nog en blok maar goed!!en ka zegt dat je braaf moet zijn tegen die buitensmijters!!
saluuuuuuuuuuuuu

5:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

liefje!

ik zie je zo graag en ben zo ontzettend trots op je!!! Sorry dat ik er niet was om het samen met je te vieren, maar dat lukt ons nog zeker! Ik kijk al uit naar mn terugkomst!!! echt!

dikke knuf, je zoet!

8:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Stijnselman, da een feest!!!

Echt knap!, een stevige rechter (ook vo die fxxxing buitensmijters)en een vette beze van ons allemaal hier uit Zwijnaarde en verre omstreken...

Zwaam en co.

12:17 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

WAAUUW! Proficiat met die resultaten, Stijn! Amber had ons al verteld hoe moeilijk die testen waren en ook dat je vroeger niet echt een blokbeest was :-), dus ik hield een beetje mijn hart vast. Nu blijkt echter dat je bijna 100% hebt!'t Zal inderdaad een goeie boost voor uw zelfvertrouwen zijn! Ge hebt het verdiend! Allé, nog iets meer dan een jaar en ge zijt ervan af! *moehahahaha*

groetjes,

Ann-Lien

8:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ook van je zusje een dikke proficiat met deze ongelooflijke punten man! In mijn vaktermen 'UITSTEKEND' en ge weet het.... de volgende keer minstens even goed hé!!
Maar wees niet te stoer, broer! Ge zijt veel slimmer dan die buitenwippers.... heb je juist bewezen!
Allé, ik ga ook wat leerlingen blij of ongelukkig gaan maken met punten. Wie weet zit er daar ook ene piloot in spé tussen!!

Dikke kussen van Lies en Johnnybroer XXX

8:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dag lieverd!

het is me eindelijk gelukt nog es op mn gemak je blog te lezen en de berichtjes hier! Ik mis je zo erg! We moeten zeker die punten eens goed gaan vieren e!! En ook de volgende uitstekende punten ;)!

Een dikke, dikke knuffel,
van mij!!!

1:46 a.m.  

Een reactie posten

<< Home