Stijn at Oxford Aviation

Stijn De Graeve APP265 Oxford Aviation Training Oxford Airport Kidlington Oxford OX5 1QX United Kingdom

woensdag, december 20, 2006

Phase One Is History!!!

dames en heren:


Systems: 97%
Instruments: 88%
Human Performance: 94%
Meteo: 94 %
Theory Of Flight: 93%
VFR Comms: 100%
IFR Comms: 100%

Average: 95,1%

Huppetee, meer woorden maak ik er niet aan vuil! alles gegeven en kijk wat een resultaat! De officiële examens zijn dus prachtig verlopen! al die uren van braindamage dus niet voor niets geweest! dikke zoen en Stijn komt eraan voor kerst en meer van die shit te vieren!

Stinzo

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

PROFICIAT!!!!
da madammeke dat jou postbode veel doen werken heeft

6:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dikke proficiat!!
geef zeker eens een belleke als ge terug in B zijt ;-)

9:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

gaaaaaan met die banaaaaan!

proficiat é

x
kenneth

1:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dag liefste!!

Ook nog es een commentaarke van mij om je opnieuw veel succes te wensen voor de volgende komende examens!!! Mis je ontzettend, maar wees gerust, deze keer kom ik af om te vieren ;)

Dikke knuffel,
Amber

2:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Grote felicitaties voor een mooi resultaat!
en voor de rest een super nieuw jaar gewenst

Orfee vanuit Bolivia

4:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Stijntje, ik zie dat alles goe gaat met joen, golfen met ollanders en oal... ej, de max dat je dat daar goed stelt, laat weten wanneer je echt mag vliegen, dan ga ik toch voor de zekerheid mijn helm dragen als ik over stroate loop.

Oh ja en dak je niet ging vinden zeker, via Blog dan nog.

Hier alles dope en ok...

All the best

Peace

Matty aka 1/2 of the Drumatizers....

11:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home