Stijn at Oxford Aviation

Stijn De Graeve APP265 Oxford Aviation Training Oxford Airport Kidlington Oxford OX5 1QX United Kingdom

vrijdag, november 24, 2006

Here Are The Results For Belgium!

Hoera! School finals zijn voorbij en hier zijn mijn resultaten:

Systems: 81% Class Average: 83%
Instruments: 91% Class Average: 88%
Human Performance: 98% Class Average: 95%
Meteo: 87% Class Average: 85%
Theory Of Flight: 93% Class Average: 87%
VFR Comms: 93% Class Average: 92%
IFR Comms: 84% Class Average: 90%

Totaal: 90% Class Average: 89%


Fjoew! deze zijn ook alweer achter de rug en alles behalve slecht verlopen! wederom een gemiddelde van 90%! De droom wordt stap voor stap werkelijkheid en ik kan het soms moeilijk geloven dat ik over slechts drie maanden al naar de states zou kunnen vertrekken voor te leren vliegen...fantastisch toch?
wel jammer van mijn Systems dat dat niet zo goed was, maar dat was een echt kutexamen...ik ben heel goed in motoren, zowel piston als gas turbines, en ook in hydraulische systemen en flight mechanics, maar helaas werd daar niet zoveel over gevraagd. veel vragen over veiligheid, brandblussers en de-icing systemen. en Stijn had natuurlijk daar minder de nadruk op gelegd, net als de rest blijkbaar (buiten een paar ;) ) want het gemiddelde ligt niet zo hoog voor dat vak. maar ik heb verdoeme 90% dus ik moet gewoon mijn muil houden!
Ook bij comms heb ik 84% gescoord wat niet zo goed is, maar dat waren maar 25 vragen dus als je daar vier fouten maakt heb je direct maar 84% zoals ik. maar al bij al ben ik supertevreden en net als jullie had ik gedacht dat dit niets voor mij zou zijn, al dat studeren, maar blijkbaar wel! kijk maar naar Theory of flight: 93%! en dat voor ne gast die moeite had met 2 uur fysica en 3 uur wiskunde! Onvoorstelbaar. blijkbaar als er iets in mijn kop zit heb ik dan wel zin om eens te werken...
Verder hebben we deze week gechild en niet veel gedaan buiten eten, drinken en slapen, maar vandaag beginnen we weer opnieuw om alles te herhalen voor onze examens begin december. als die goed verlopen ga ik een zalige kerstvakantie tegemoet! twee weken ontspannen met Amber en gaan zuipen hier en mensen bezoeken daar...tzal weer lekker druk worden, kheb het al in de mot! maar ik ga sowieso een paar daagjes er vantussenuit om samen met Amber ergens naartoe te gaan zodat we samen onze batterij weer kunnen opladen. over minder dan vier weken zijn we eindelijk weer samen. gelukkig maar want het is echt wel lang en lastig om elkaar drie dagen gezien te hebben van eind augustus tot eind december. we missen elkaar enorm maar het einde is in zicht en het zal ook beter zijn voor mijn gsm rekening!
Zo, ik heb weer mijn zegje gedaan en ik hoop dat jullie het de moeite vonden om jullie ogen te verslijten op mijn gezever, maar zet alvast drie biertjes (JUPILER!!!!!!) koud want ik mis dat en kom er spoedig aan, voor je het weet sta ik aan jullie deur en dan moeten jullie mij maar voorzien van een drankje en een hapje want nu ben ik een arme student! haha!
ne slag op under wroete en nen schup voor under luie reet! werken moede doen dedomme!

greetz van nerd en blokbeest Stijn

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

de gevraagde pintjes staan koud!!!

3:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dikke, dikke en nog eens dikke proficiat met deze prachtige, prachtige en nog eens prachtige resultaten! Nooit gedacht om echt fier te zijn op mijn broer Stijn! GRAPJE hé! ;-)
One step closer to another licence! Na je auto-, moto- en vrachtwagenrijbewijs, nu bijna ook je vliegbewijs! Wanneer komt dat vaarbewijs dan??
Dikke kus XX
PS: de Johnnybroer zegt dat hij ook wel een jupilerke lust! Delen?

2:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Liefste!

Nog es om te zeggen hoe trots ik op je ben! Wat een mooie punten onder elkaar! Kan niet meer wachten om bij je te zijn en samen te vieren! Volgende week meer van dat! zjg!

Dikke knuf!

5:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jawadde!! Goed gedaan Stijn! Wanneer mag ik eens meevliegen?
En spring eens binnen bij de oude collegaatjes als je in de buurt bent hé!
X

5:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Stijnie,
Stijnie,
He' s our man!
He can do what no one can!

OVERDREVEN ZALIG POOTIE!

WE LOVE U!

Al uw compadres uit Zwijnaarde en omstreke...

11:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

BRISTOLLUUHHHHHHHHH

12:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zotte boel, helemaal niet slecht. Had dat wel gedacht, maar toch, ge doet et toch maar weer...
Chapeau poot.
Weeg de laatste lootjes maar,
nie pleuje,
tot binnenkort waar.
Nen bewonderende JOOOW ene bij mij staan ze kouder!
G-sus

7:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home