Stijn at Oxford Aviation

Stijn De Graeve APP265 Oxford Aviation Training Oxford Airport Kidlington Oxford OX5 1QX United Kingdom

dinsdag, januari 30, 2007

Kort Woordje Uitleg...

Beste beeldbuiskinderen,

ik weet het, het is meteen een hele boel die erbij komt, maar ik kan de komende weken niets meer schrijven want dan moet ik wéér studeren. dus je kan eerst naar beneden scrollen en daar het laatste verhaal en mijn uitslagen van mijn laatste test lezen, en dan door de foto's scrollen. of omgekeerd maar je zal pas weten waarom ze online staan als je de tekst leest wa dwaze kloten! alle, veel leesplezier en koopt under maar nen leesbril, want ge gaat hem nodig hebben...

Upla en de kost!

Stijn

3 Comments:

Blogger A.L.L. said...

Woehoe!! Eindelijk..... ;-)
Ge ziet hoe ik met u meeleef hé! Proficiat met uw alweer schitterende punten. De foto's en uw tekst zullen mij nu inderdaad wel weer een tijdje zoethouden. 'k Zal goed voor Amberke zorgen!

Keep up the good work!

Ann-Lien

2:23 p.m.  
Blogger A.L.L. said...

Woehoe!! Eindelijk..... ;-)
Ge ziet hoe ik met u meeleef hé! Proficiat met uw alweer schitterende punten. De foto's en uw tekst zullen mij nu inderdaad wel weer een tijdje zoethouden. 'k Zal goed voor Amberke zorgen!

Keep up the good work!

Ann-Lien

2:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heej, heej, gisteren was ik boven Frankrijk aan't zweven, de krant van eergisteren aan't doornemen, allerlei oninteressante zever en dan in eens draai ik bladzijde 9 om en... KABLAAM zo ne foto!! een heel blad, allebei 2x met ulder fasade in't zwart wit, heb ik me rot verschoten! 'k Dacht eerst; Der is iet gebeurd... Tot ik begon te lezen, valetijn zit nie zo in m'n hoofd... Awel ik kende 't verhaal al beetje, maar nogmaals allebij een dikke proficiat en der voor gaan hé, 't is een voorbeeld voor iedereen...
De groensels
G-sus

11:19 a.m.  

Een reactie posten

<< Home