Stijn at Oxford Aviation

Stijn De Graeve APP265 Oxford Aviation Training Oxford Airport Kidlington Oxford OX5 1QX United Kingdom

dinsdag, januari 30, 2007

Resultaten Test 2

Ziehier de resultaten van mijn Test 2:


Airlaw: 84%
Aircraft Performance: 88%
Flight Planning: 89%
General Navigation: 97%
Radio Navigation: 100%
Operational Procedures: 83%
Average: 90%

Fase twee zijn volledig nieuwe vakken...De namen spreken voor zich denk ik, en in tegenstelling tot het resultaat wat ik behaald heb, is General Navigation echt wel een moeilijk vak. Airlaw en Operational Procedures zijn niet echt mijn ding...veel onnozele feiten leren. Maar we nemen dat er graag (uhum) bij! Zoals je kan zien heb ik een paar goede vakken en een paar mindere. Je kan ook zien dat de vakken wat meer praktisch gericht zijn nu, wat toch voor een andere aanpak zorgt. Je kan nu niet gewoon data leren, maar je moet ook oefeningen maken wat de zaak alleen maar ingewikkelder maakt! Begrijpen en goed kunnen toepassen is veel belangrijker nu. Maar ik denk dat ik tevreden kan zijn met dit resultaat, en hoop mijn school finals ook zo te halen want het wordt steeds moeilijker om die negentig procent te halen! maar ik doe mijn best!
Tot de volgende!