Stijn at Oxford Aviation

Stijn De Graeve APP265 Oxford Aviation Training Oxford Airport Kidlington Oxford OX5 1QX United Kingdom

vrijdag, april 06, 2007

Les in de lucht...

hallo daar beste volgelingen,

hieronder dus een kleine fotoreportage van een van mijn eerste vluchten, met dank aan Phillie voor het uitstekende beeldmateriaal. ik heb ook nog een paar filmpjes, maar moet nog steeds een manier zoeken om ze op internet te krijgen! maar vanaf als het lukt zijn jullie de eersten om het te weten, wat een deal! veel plezier!
oh ja! in groundschool hadden we een deal gemaakt voor na onze eerste vlucht: allemaal bros!
geniet van het resultaat!


Patje, Rikki en ikke...

Stijn met Randall de Reus!

Voila! belofte maakt schuld! ik mag blij zijn dat mijn haar snel terug groeit! moeha!

amuseer jullie in het frisse Belgiƫ en tot de volgende post!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

stijn, ge hebt stijve tepels.... hmmm lekker! hehe groeten van marijn

11:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

stijn,laat maar weer je haren groeien zodat je weer een staartje hebt!!

9:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mag ik het telefoonnummer van die middelste jongen??? x

8:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home