Stijn at Oxford Aviation

Stijn De Graeve APP265 Oxford Aviation Training Oxford Airport Kidlington Oxford OX5 1QX United Kingdom

zondag, juli 15, 2007

Laatste Maand In Goodyear USA...

Beste vrienden,

wederom weer veel te vertellen! en ook goed nieuws voor de mensen die veel geduld hebben gehad: ER ZIJN DRIE FILMPJES KLAAR!!! inderdaad, jullie lezen het goed, drie! ik ben nog bezig aan een vierde, zijnde een filmpje over het vliegen overdag in phoenix, maar dat wil ik echt heel goed doen, dus die is nog niet af jammer genoeg. ik heb een filmpje over het navigeren in de nacht, een filmpje over het solo vliegen 's nachts en het derde en laatste filmpje is over mijn uitstap naar de shooting range! ik heb helaas nog geen keuze kunnen maken uit mijn foto's, maar normaal kunnen jullie terecht op amber haar space voor de uitstappen die we gedaan hebben naar apache trail, (viva) las vegas, san diego, de canyon en haar vlucht met mij in het vliegtuig. inderdaad, in het laatste weekend dat ze hier was is ze eens meegevlogen met mij in een van onze warriors! een super-ervaring! maar jammer genoeg is er ook een tijd van gaan en na bijna acht spetterende weken is ambertje weer naar huis vertrokken...maar over vier weken ben ik er ook weer voor een volle week (meuh) dus dan zien we elkaar weer! foto's kan je vinden op:

http://ambercooreman.spaces.live.com/

dus bij deze kan je dan zien wat we hier hebben uitgespookt samen! gewoon op foto's klikken en dan heb je eindelijk genoeg te zien! er staan er jammer genoeg nog geen bij van het autistisch centrum waar ze gewerkt heeft, maar dat kan nog geregeld worden. we hebben daar samen de laatste schooldag meegemaakt en dat was super. ik had er graag ook gewerkt want de kinderen en de andere vrouwen die daar werken zijn supertof!
ook hebben we een weekend doorgebracht in san diego als afsluiter. ons weekend in vegas was om nooit meer te vergeten maar het weekend in san diego was echt wel een leuke onderbreking tussen al het vliegen. het weer was er frisser maar in onze mustang cabrio kon ons dat niks schelen. veel leuke dingen gezien en gedaan, zoals nog eens op een fiets gezeten en een vliegdekschip bezocht, maar de stad zelf is ook heel mooi en heel proper. ik heb zelfs eindelijk weer eens grijze wolken gezien!!! in groot contrast met tijuana in mexico waar we ook geweest zijn. een heel rare stad vol met arme mensen. brrrr...
geen mooie stad...
het vliegen: het vliegen gaat nog steeds goed en ik loop stilletjes naar het einde van mijn eenmotorige fase. nog een achttal uurtjes en dan heb ik een vliegtest waar ik alleen maar op mijn instrumenten mag kijken. dan moeten er verschillende procedures gevlogen worden, zoals holds, wat soms verwarrend kan zijn. maar daarna mag ik overstappen op de tweemotorige Seneca. veel sneller en veel betere prestaties, wat wel nodig is hier in dit warme weer! al een maand elke dag boven de veertig graden, maar bijna geen vochtigheid, dus da valt wel mee...maar gelukkig is het in belgie nu eindelijk wat beter, wat goed uitkomt voor de gentse feesten die ik moet missen....bleit....
ook ben ik gisteren met een paar ollanders en nen brit of twee gaan schieten in de shooting range! van kleine handgeweren tot een volautomatische mp-5. ik weet dat mijn mama dat niet leuk zal vinden en dat ze allesbehalve trots op me zal zijn, maar het is gewoon iets wat je eens moet doen in je leven. de kloppen die je krijgt van zo een geweer is nie normaal! voor de rest geen spannende dingen, ik moet nu onze auto zien te verkopen en me concentreren op het vliegen, maar ik viel wel in een groot gat nadat amber weg was, van het ene extreme in het ander... maar gelukkig heb ik mijn vrienden hier die me goed opvangen, de bijna dagelijkse knuffel van hilde, zotte kuren bij kolk, patje die me eindelijk weer alle dagen kan uitschelden en me duizend keer op een dag dikke belg kan noemen en mijn huisgenoten hermanes en philly de micronesier die me opvangen en me beschermen tegen de gorilla die randall heet. wa een zotte bende, om dan nog over kleurboek-shirt Nia en de britten te zwijgen! sjongejonge...

de langverwachte filmpjes:

Shooting Range:

http://video.google.com/videoplay?docid=3939541902972096655

Nacht Navigatie:

http://video.google.com/videoplay?docid=-4011089146626901963

Nacht Solo:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5763201346047297290


Zo, veel plezier op de gentse feesten en denk eens aan mij en mijn laatste maand hier. vrienden en familie, ik mis jullie allemaal en ga blij zijn jupiler te kunnen drinken op een terras in het gentse!

the one and only crazy guy from belgium (zo noemen ze me soms...)

stijnie

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Broertje, broertje!

Ge kon het weer niet laten hé! Meneer in een schietclub! En wanne weerslag, ik zou al lang op mijn gat gelegen hebben! Heb de tijd genomen om al je filmpjes te bekijken, en ik trek maar één conlusie: ge mankeert een serieuse vijs man!! Maar ja, ik had niet anders verwacht, mijn broer zijnde!
Amuzeleute daar nog en tot héél binnenkort!
Je zusje

Lies XXXX

PS: Gisteren Gentse Fieste en straks alweer.... Mmm ook hier kan het leven zalig zijn.....

12:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home